Monday, June 2, 2008

Litt av en dag

I dag var dagen jeg skulle få gjort så utrolig mye, men som endte med at jeg ikke fikk gjort så veldig mye allikevel. Jeg våkna først klokka ti på tolv. Da fikk jeg høre at alle de andre skulle på stranda. Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å bli med, men ombestemte meg. Jeg skulle bare at en rask dusj, og så sykle inn til hamar for å møte dem.

Det ble imidlertid ikke noen strandtur på meg. Jeg lette i over en time etter skoa mine, men fant dem ikke noe sted. Det var egentlig ikke så rart. Seinere på dagen fant jeg ut at søstra mi hadde tatt de med på skolen i dag.

I og med at det ikke ble noen strandtur, tenkte jeg at det ville være lurt å ta seg en klipp. Jeg ser mildt sagt ut som Ronja Røverdatter på håret, så det er virkelig på tide! Jeg tok meg ikke bryet med å forhåndsbestille time, men dro rett inn til hamar. Der møtte jeg strandgjengen, og vi spiste sammen. Så gikk jeg får å skaffe meg en frisørtime. Det gikk heller dårlig. Jeg er 100% sikker på at jeg besøkte hver eneste frisør i sentrum. Enten var det stengt, eller så hadde de ingen ledige timer. Det var et mareritt. Etter å ha tråla hele hamar, ja det tok hvertfall en time, ble jeg så gal at jeg så meg nødt til å kjøpe et par sko for å roe meg ned.De kan jeg dessuten bruke neste gang det er strandtur, så kommer jeg meg ut av huset! :D Det var en god oppmuntring. Etter denne mislykkede dagen (med unntak av skoene, selvsagt), dro jeg på styremøte med Stange KrF. Når det var over, var også det meste av dagen gått, og nå sitter jeg her, og lurer på hvor den ble av.

Bilde av skoene jeg kjøpte, ser dere her. De var superbillige, kun 200 kroner!





Viser bilde av noen svarte pumps jeg kjøpte her om dagen også. De var ikke så billige, men definitivt verdt det! Ekte skinn, deilige å gå i!




I går hadde jeg forresten min siste opplæringsvakt på sykehjemmet! Trives såå godt, og man blir jo bare så utrolig glad i de gamle menneskene!

1 comment:

hanna said...

kjempekule sko!