Monday, May 26, 2008

Klør

I dag har jeg vært på skolen å regna matte, men først måtte jeg til Martin å vekke han. Men det er ikke så viktig. I dag har jeg regnet litt på karaktersnittet mitt, og hva slags snitt jeg kommer til å få neste år hvis jeg når alle målene jeg har satt meg. Det rare var at jeg ikke ble fullstendig utslitt av å tenke på alt arbeidet det kommende skoleåret. Jeg begynte nærmest å klø i fingrene! Jeg ville starte med en gang! Jeg føler meg ganske ferdig med årets pensum, og er klar for noe nytt.

Når jeg tenker meg om, er ikke dette en ny følelse. Det er derimot noe jeg føler hvert år. Følelsen pleier å overleve til skolestart igjen, men dabber av sånn i slutten av september. Hvis det blir slik i år også, er løpet kjørt for meg. Det kommende skoleåret må jeg bare jobbe, jobbe, jobbe. Og NÅ merker jeg at jeg begynner å bli sliten. Tror jeg faktisk må ta kvelden. Avslutter med en morsom video jeg har sjålet fra Odd Sevje (blaablogg.blogspot.com). Han har mange morsomme. Skjønner ikke hvor han finner alle!



Enjoy!



http://view.break.com/458100 - Watch more free videos



Er du interessert? Vel, hvis du er som meg, elsker klær og Sex and the City, har du dessverre ikke sjangs. Synd det.

3 comments:

KarolineNatalia :] said...

Æsj, nå ble du dum! Vi vil ikke begynne å glede oss til neste år alt nå Synøve! Vi gleder oss bare til ferie!

Anonymous said...

Liker bloggen din. Håper du velger å fortsette å blogge :D

Anonymous said...

Håper virkelig du fortsetter å blogge, Synøve! Da har jeg litt flere blogger som faktisk er verdt å lese : ))