Sunday, May 25, 2008

Karoline Natalia er kul

Ja, du hørte riktig! Karoline Natalia er superkul! Noen av dere har kanskje klikket dere inn hit fordi dere var sinte på meg fordi jeg kommenterte stygt i bloggen hennes, men (pust, pes) det var kun et pr-stunt, og dere gikk rett på limpinnen! Haha!
Jeg syns faktisk at bloggen til Karoline er superfin, jeg, og hun har kjempefin stil!Og hun har vært kjempeflink til å hjelpe meg med masse klesting. Før kledde jeg meg som en dass hver dag. Nå gjør jeg det ca bare annahver dag. De andre dagene ser jeg fab ut, så takk Karoline <3



Her er Karoline på skogtur. Karina ble også med i bildet. (Sorry folkens, jeg prøvde å klippe ut Karina, men det gikk ikke uten å hogge armen av Karoline. Og DET kan vi ikke ha noe av. :P)

9 comments:

Ingunn said...

er det karoline natalia på bildet? jøss..

Synøve said...

jaa, er det ikke et kjempefint bilde? Det er fra i fjor, når vi var på skogstur med klassa

Anonymous said...

hahaha synnove, sâ morsomt. c'est tres rigolo!!

Anonymous said...

oi, jeg skrev synove feil, med to m'er .. saa teit:p

KarolineNatalia :] said...

Jeg ser ut som en chingming, og du ser da ikke ut som en dass annehver dag, du ser aldri ut som en dass! Nå må du og jeg snart se Pretty Woman og Sex and the city sammen! Kom på besøk! <3

Anonymous said...

"Leave your comment"
- Yes I will

Synøve, det var slemt av deg å skrive at du prøvde ditt beste med å klippe bort meg. Jeg skal ikke sitte her og sture (matte? sture? MATTE!) Tar det med en smil! Jeg er vel som flua, sitter som klistra på møkka! ;D

Det var vel egentlig ikke meninga at den skulle gå utover Karoline, men jeg satser på at hun ikke tog han..

www.kristinakh.com said...

haha, så gøy å se bildet ;)

Anonymous said...

Haha, jeg ble litt småirritert ja :)

KarolineNatalia :] said...

Skal gi deg møkk jeg, Karina..


Jeg har mange pene bilder av deg jeg kan tagge på facern, eller hva med en ny video i bloggen? Du satte jo slik pris på det sist.