Tuesday, May 20, 2008

På tide

Ok. Nå er det en god stund siden jeg har oppdatert denne bloggen. Hvor nødvendig det er, vet jeg ikke. Har ikke akkurat på følelsen at det er tusenvis av mennesker som klikker innom her hver dag. Noe følte jeg imidlertid at det var viktig å si:

Martin og jeg er ikke bestevenner lenger, vi er kjærester. Ja, det måtte vel skje før eller siden uansett. Nå har vi hvertfall vært sammen i over et år. Et år, 2 måneder og 13 dager, for å være nøyaktig. Ja, sånn kan det gå. :P Jeg er hvertfall lykkelig nå :]




Hva slags blogg dette kommer til å bli, er jeg usikker på. Om jeg i det hele tatt fortsette å blogge. Satser på at jeg gjør det! Jeg får se hva det blir til. Titt innom av og til du også, kanskje du blir overrasket!

1 comment:

N A D ii A said...

Ååå seriøst så koselig. :D Jeg også ble sammen med en god venn og nå har vi snart vært sammen ett år :D